جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۷
کد خبر: ۶۸۷۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
مدیرعامل شرکت توسعه رفاه شهر:

خدمات ویژه تشریفاتی در شهرداری تهران

شهرداری تهران با تأسیس و راه اندازی شرکت توسعه رفاه شهر، اجرای برنامه‏ های ارتقاء رفاه شهروندی را از خود شهرداری و سازمان ها و شرکت های تابعه شروع کرد.
به گزارش شهر، شرکت توسعه رفاه شهر با اهداف برنامه ریزی شده در راستای پیش‏ بینی و طراحی و ایجاد ساختارهای رفاهی برای عموم شهروندان و خدمات اختصاصی و ویژه سازمان ها و اشخاص حقوقی در زمینه امور رفاهی افراد تأسیس و در حال فعالیت است.

محمدرضا نیازیان مدیرعامل این شرکت در این باره گفت: شرکت توسعه رفاه شهر با سهامداری صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران و با هدف ارتقاء رفاه بین عموم شهروندان و خصوصاً کارکنان شهرداری‏ ها و سازمان ها و موسسات زیرمجموعه آنها تشکیل شده است.

نیازیان با اشاره به فلسفه وجودی و فعالیتی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران و راه‏ اندازی آن با سرمایه کارکنان شهرداری ادامه داد تأسیس و راه ‏اندازی شرکت توسعه رفاه شهر گامی است که کارکنان شهرداری در راستای ارتقاء سطح رفاه شهروندی در جامعه برداشته ‏اند و صندوق ذخیره شهرداری هم با این طرح زمینه مشارکت غیرمستقیم اعضا و سرمایه گذاران را در اجرای پروژه‏ های رفاهی به وجود آورده است.

مدیرعامل شرکت توسعه رفاه شهر در تشریح خدمات این شرکت از خرید ۱۰۰ درصد سهام دفتر مسافرتی و گردشگری پیشتازان جوان ایرانیان توسط این شرکت خبر داد و افزود انجام امور تشریفات در تدارک بلیط‏ های مسافرتی و اقامت افراد و انجام سایر تشریفات مربوط به ادارات به علاوه فروش بن کارت های الکترونیکی خرید برای کارکنان با تخفیف‏ های بسیار قابل توجه و طرف قرارداد مراکز خرید معتبر و در سطح بالا از جمله خدمات قابل ارائه این شرکت است.

نظر شما